U bent hier: OnthaalMaatschappij

Departementen

Diensten

De volgende departementen of diensten zijn direct toegankelijk voor het publiek:

Deze verschillende diensten zijn telefonisch bereikbaar en op het hoofdkantoor in Ganshoren of op de Jetse vestigingen tijdens de permanenties van het onthaal.

 

Daarnaast zijn er nog andere diensten die de goede werking van de maatschappij mogelijk maken, maar zij staan niet in direct contact met het publiek:

  • De financiële dienst die verantwoordelijk is voor het financiële beheer van de maatschappij,
  • De dienst “Vastgoed”, die verantwoordelijk is voor investeringsprojecten, bouwopvolging, renovatie en onderhoud van onroerende goederen en het onderhoud van technische installaties,
  • De PLAGE-dienst (lokaal actieplan voor energiebeheer), gespecialiseerd in energie-efficiëntie,
  • De dienst “Human Resources”, die belast is met de aanwerving van personeel,
  • De dienst “Personeelsbeheer”.

KANDIDAAT-HUURDERS DIENST

KANDIDAAT-HUURDERS DIENST

De dienst kaJettendidaat-huurders houdt zich voornamelijk bezig met kandidaten voor een sociale woning waarvan LOJEGA de referentiemaatschappij is.

Ganshoren- Jette: Tel. 02/426.23.94 

  • U wenst u in te schrijven om een sociale woning aan te vragen?
  • U bent kandidaat en wilt uw dossier actualiseren of informatie vragen?
  • U hebt net een woningvoorstel ontvangen?

HUURDERS DIENST

HUURDERS DIENST

Ganshoren : Tel. 02/432.97.11 – Jette : Tel. 02/432.97.42

  • U wilt een garage huren?
  • U bent huurder en wilt een verandering van situatie aangeven (gezinssamenstelling, aanvraag tot samenwoning, wijziging van uw inkomen)?
  • Hebt u vragen over de in te dienen documenten voor de jaarlijkse huurprijsherziening?
  • Hebt u vragen over de berekening van uw huurprijs?
  • U wenst de opzegging van uw woning te melden?

BOEKHOUDING DIENST

BOEKHOUDING DIENST

Ganshoren : Tel. 02/432.97.10 – Jette : Tel. 02/432.97.45

  • Deze dienst beheert alle financiële bewegingen met betrekking tot huurders,
  • De afrekeningen van lasten en verbruiken,
  • De huurwaarborg,
  • Vragen met betrekking tot de betaling van de huur.

DIENST GESCHILLEN

DIENST GESCHILLEN

Ganshoren : Tel. 02/432.97.08  – Jette : Tel. 02/432.97.34

  • Problemen met de betaling van de huurprijs, de lasten…,
  • Betalingsplan,
  • Betwisting van een factuur naar aanleiding van een technische interventie,
  • Klacht.

Le service contentieux gère les problèmes de paiement (retard, plan d’apurement) ainsi que les manquements au règlement d’ordre intérieur ou aux obligations contractuelles envers LoJeGa ou les autres locataires.

TECHNISCHE DIENST

TECHNISCHE DIENST

Ganshoren : Tel. 02/432.23.94  – Jette : Tel. 02/478.38.35

  • U hebt een technisch probleem in uw woning of in uw gebouw?
  • U was het slachtoffer van een ongeval in uw woning (brand, waterschade)?
  • U hebt een vraag met betrekking tot een plaatsbeschrijving?
  • U wenst een onderhoudsprobleem ter hoogte van de gemeenschappelijke delen of een ander onderhoudsprobleem te melden?
  • U wilt een nieuwe toegangsbadge?

WACHTDIENST

WACHTDIENST

Een wachtdienst wordt verzekerd 24/24 en 7/7 via een speciaal nummer. Deze dienst is uitsluitend beschikbaar voor dringende problemen die niet kunnen wachten tot de opening van de kantoren.

Wachtdienst Ganshoren : Tel. 0496/20.39.39  – Wachtdienst Jette : Tel. 0496/20.31.69

SOCIAAL DIENST

Picto social

Sociale dienst site Rusatira is toegankelijk : op een ander ogenblik mits afspraak
Sociale dienst site VivaJtte is toegankelijk : op een ander ogenblik mits afspraak